Για 29η συνεχή χρονιά η εταιρεία L’Oréal ζωντανεύει το διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο, Brandstorm. Οι φοιτητές καλούνται να εξερευνήσουν τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου με μέντορες τους digital experts της L’Oréal. Φέτος θα κληθούν να εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας.

Ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm πλέον έχει μετατραπεί από ένα διαγωνισμό μάρκετινγκ σε μια ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση. Αντικατοπτρίζει την φιλοδοξία της L’Oréal να γίνει κορυφαία εταιρεία στο BeautyTech.

«To gaming, το live-streaming, η επαυξημένη πραγματικότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες πρόκειται να μετατρέψουν την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών σε κάτι εντελώς νέο. Πολύ πιο συναρπαστικό, διαδραστικό, διασκεδαστικό, κάτι ανάμεσα σε τηλεοπτικό show, φεστιβάλ ζωντανής μουσικής και βιντεοπαιχνίδι. Σε αυτήν τη νέα έκδοση του Brandstorm, προσκαλούμε τους φοιτητές να ανταποκριθούν στην πρόκληση της επανεφεύρεσης της διαδικτυακής εμπειρίας αγορών μέσω της ψυχαγωγίας. Ανυπομονώ να ανακαλύψω τις συναρπαστικές ιδέες που θα σκεφτούν» δήλωσε η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal.

Τι πρέπει να γνωρίζεις για τον διαγωνισμό Brandstorm 2021

– Θα είναι διαδικτυακός

– Οι digital experts της L’Oréal θα αποτελέσουν μέντορες για τους φοιτητές, προσφέροντάς τους το πλεονέκτημα της πολυετούς εμπειρίας τους στον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, προκαλώντας τις ιδέες τους και καθιστώντας την εμπειρία ολοκληρωμένη και αξέχαστη.

– Για πρώτη φορά, οι φοιτητές θα μπορούν να επιλέξουν τρεις υποκατηγορίες θεμάτων για να εργαστούν:

1. Εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών

2. Εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων

3. Εφεύρεση νέων εμπειριών εμπνευσμένες από την τάση της ψυχαγωγίας

– Οι φιναλίστ όλων των χωρών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους σε κριτική επιτροπή αποτελούμενη από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της L’Oréal, όπως την Barbara Lavernos, Executive Vice-President Chief Technology and Operations Officer, την Lubomira Rochet, Chief Digital Officer και τον Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President, Human Relations.

– Η νικήτρια ομάδα θα λάβει το βραβείο L’Oréal Intrapreneurship. Θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει το έργο της κατά τη διάρκεια μιας αποστολής στο Παρίσι στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στο Station F, το μεγαλύτερο startup campus στον κόσμο. Οι digital experts της L’Oréal αλλά και πολλοί εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι από το παγκόσμιο οικοσύστημα τεχνολογίας της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας ModiFace, παγκόσμιου ηγέτη στην τεχνολογία AR και AI για τη βιομηχανία ομορφιάς, θα παρέχουν συμβουλές με πρακτική καθοδήγηση.

Πάρε μέρος κι εσύ στον ελληνικό διαγωνισμό

Αν είσαι προπτυχιακός ή μεταπτυχιακός φοιτητής, με 0-2 χρόνια προϋπηρεσία, μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή. Ίσως η δική σου ιδέα κερδίσει μία υποτροφία και μία ξεχωριστή εμπειρία στα κεντρικά γραφεία της L’OREAL, στο Παρίσι.

Τα βήματα του διαγωνισμού είναι τα εξής:

· Συγκέντρωσε την ομάδα σου

· Εγγραφείτε και Καταθέστε την ιδέα σας έως 20/03/21

· Λάβετε μέρος στον ελληνικό τελικό τον Απρίλιο 2021

Η νικήτρια ομάδα θα διαγωνιστεί στα διεθνή ημιτελικά, για να κερδίσει μία θέση στον τελικό, στο Παρίσι. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το:www.brandstorm.loreal.com