Το επετειακό επεισόδιο του Saturday Night Live για τα 40 χρόνια της εκπομπής έσπασε τα ρεκόρ στο Twitter. Σύμφωνα με τα Nielsen ratings το special επεισόδιο αναφέρθηκε σε 1.3 εκατομμύρια tweets από 449.000 US users, τρεις ώρες πριν και τρεις ώρες μετά την προβολή του.
Τα tweets του SNL ξεπέρασαν εκείνα του The Walking Dead και του The Bachelor, με 188 εκατομμύρια views από ένα σύνολο 9.1 εκατομμυρίων ατόμων. To επεισόδιο τα πήγε εξαιρετικά και στο Facebook, όπου 6.3 εκατομμύρια users προχώρησαν σε 13 εκατομμύρια αναφορές στο SNL.
Το τρίωρο πρόγραμμα έγινε το μεγαλύτερο σε τηλεθέαση πρόγραμμα του NBC (εξαιρείται το Super Bowl) από την εποχή του φινάλε της σειράς Will & Grace το 2006 όπου το είχαν παρακολουθήσει 7.8 εκατομμύρια τηλεθεατές.