Το AMC, το κανάλι παραγωγής του Breaking Bad, γνώριζε καλά πως η ζήτηση διαφημιστικού χρόνου στο φινάλε της περίφημης σειράς θα ήταν άνευ προηγουμένου την περασμένη Κυριακή. Κάτι που φυσικά εκμεταλλεύτηκε δεόντως. Όπως λέγεται λοιπόν το κανάλι ζήτησε από τους διαφημιζόμενους 300 με 400 χιλιάδες δολάρια για χρόνο 30 δευτερόλεπτων, ένα ποσό που κάθε άλλο παρά πτόησε τους ενδιαφερόμενους, αφού όλες οι διαθέσιμες θέσεις είχαν κλείσει από την Παρασκευή σύμφωνα με τους New York Times. Πάντως όπως ανέφερε το Forbes, το πραγματικό κόστος ήταν τελικά 250.000 δολάρια, ένα νούμερο που και πάλι είναι τρεις φορές πάνω από την τιμή της διαφήμισης που ίσχυε ολόκληρη τη σεζόν, δηλαδή 75.000 δολ. Το ποσό δεν είναι εξωπραγματικό σε σύγκριση με άλλα φινάλε διάσημων σειρών, αλλά για ένα καλωδιακό κανάλι είναι σίγουρα πολύ υψηλό. Να θυμίσουμε πως το κόστος για μία διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο φινάλε της σειράς Lost, ξεπερνούσε τις 900.000 δολάρια, με 13.5 εκατομμύρια τηλεθεατές να το παρακολουθούν. Η τηλεθέαση για το Breaking Bad ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια.

http://www.youtube.com/watch?v=3HAQt2sKC_E